熱門文章

2015年4月17日 星期五

it was responding song with prayer, with hugs and tearing down. 我在台東禧福活水福音中心的講道,這是回應詩歌有禱告、有擁抱和掉眼淚的景況。



This video was touching people prayer. I love it. I preached at Living Water Gospel Center, it was responding song with prayer, with hugs and tearing down.

這個影片是摸人心的禱告,我很喜愛。我在台東禧福活水福音中心的講道,這是回應詩歌有禱告、有擁抱和掉眼淚的景況。覺得開心──在台東禧福活泉福音中心


This video was touching people prayer. I love it. I preached at Living Water Gospel Center, it was responding song with prayer, with hugs and tearing down.

這個影片是摸人心的禱告,我很喜愛。我在台東禧福活水福音中心的講道,這是回應詩歌有禱告、有擁抱和掉眼淚的景況。覺得開心──在台東禧福活泉福音中心

沒有留言:

張貼留言